[URL=http://www.sparklee.com][IMG]http://img-s3-01.mytextgraphics.com/sparklee/2014/04/29/b1afe79ce1309dda8e5117b65e701ff5.gif[/IMG][/URL]

Followers

Saturday 24 November 2012

Huru-hara di rumah sepupu

Ari ni aku pergi rumah sepupu aku.aku suka pegi rumah dorang sebab dorang ni best.dorang boleh buat hati aku gembira dorang ni mcm dikatakan mcm tempat syurga.klau korang pergi mesti mcm korang akan rasa huru hara tetapi best gak.aku bahagia giler sebab ade dorang tanpa dorang aku akan rase sunyi sikit.sikt je.hehehehehehe.aku harap aku boleh duduk rumah dorang selamanya.Ini keluarga sebelah bapak aku.Dorang ni ade tiga adek beradek.Yang sulung bernama khairul zahiera dia ni klau pakai tudung macam ustazah.betul klau korang tengok mesti terkejut umur baru 16 tahun dan anak kedua dia bernama khairul zayana sebaya berumur 14 tahun die ni boleh dikatakan pandai dari aku.hmmmmmmm.Dan anak bungsu bernama khairul zawana die boleh dikata anak manja.hehehehehehe.dari ape yang aku lihat la.

Tu je la k la bye nanti aku update lagi.....

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner